Avondwinkelen 🛍️ -25% met code NIGHTSALE | Niet van toepassing op producten in de uitverkoop

Terug naar e-shop

Heeft u hulp nodig? 02 886 00 28

Schapenwolproducten  - Woolville.be
Aan de slag
Productselectie
Vervoer en details
Klaar

Garantie en reparatie

Bij een defect of schade aan het product die niet door gebruik is veroorzaakt, kun je een garantieclaim indienen. Garantieclaims zijn alleen bedoeld voor defecten aan een product, niet om een product te ruilen voor een andere maat of een ander product.

Wij leiden je in vier eenvoudige stappen door het claimproces

  1. Log in op je account. Heb je geen account? Geen probleem, je kunt je bestelling ook opvragen met het bestelnummer.
  2. Selecteer het product waarvoor je een claim wilt indienen.
  3. Selecteer het product dat u wilt claimen.
  4. Stuur ons het pakket. Je kunt gebruik maken van gratis verzending via DHL of een andere methode.

Als u ergens hulp bij nodig hebt, bel 02 886 00 28 of stuur een e-mail naar info@woolville.be.

Terug naar e-shop

Hoe dient u een claim in?

Sommige artikelen hoeven niet fysiek te worden opgestuurd, stuur ons gewoon foto's van het defect naar info@woolville.be. Wij zullen dan contact met u opnemen met de volgende stappen. Als u liever een schadeformulier invult, kunt u ook op deze manier foto's uploaden. Laat het ons in dit geval per e-mail weten, zodat we weten dat we niet op het pakket met de goederen moeten wachten.

Welke gebreken vallen onder de claim?

Als er een gebrek is aan de goederen dat niet is veroorzaakt door onjuist gebruik van het product, kan dit gebrek worden ingediend voor een claim.

Hoe kan ik de status van mijn claim te weten komen?

Zodra de goederen bij ons aankomen, zullen we u binnen 30 dagen informeren over de uitkomst van de claim.

Heeft je een vraag? Stuur een e-mail naar
info@woolville.be